moronmoron

Morgon! Nu är jag vaknat ligger kvar i sängen och skriver ett inlägg. Wilma har sovit över här fast hon har inte vaknat en, jag tänker nog inte väcka henna på ett tag heller, hon brukar alltid klaga på att hon är tröt så hon får väll sova en stund till. Nu ska jag berett lite vad som händer i dag. Först ska jag vara med lila Wilmisen som nu sover.  Sedan ska en tjej som heter Rebecka och en tjej som heter Ella koma hit. Rebecka är 97a hon och jag var kompisar när vi var jätte små och… jag vi var väl kompisar tills vi flyttade hit. Vi har aldrig varit ovänner eller så vi bara flöt ifrån varandra om ni fattar vad jag menar. Ella är Rebeckas lilasyster jag vet faktiskt inte hur gammal hon är, men hon är i alla fal yngre en oss, både hon och Rebecka tycker jätte mycke om hästar särskilt Ella. Så dom ska komma hit också ska dom få rida min polo OM DOM VÅGAR MOHAHAH! Hi bara skämta också ska vi sova i höt om inte jag blir tok allergisk, jag är typ allergisk mot damm men det här höt är nytt och jag la mig i det i går och då gick det bra. Det här ska bli super kul XD

kommer kanse bilder sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0