skoj

Har hoppat för Lotta i dag det var skojigt. Vi hoppade ganska högt och vi fick till fina språng men han hopade mig nästen ur sanden. Som ni kan se på förstak lipet på filmen. Det var i alla fall super kul och GG var jätte duktig, fast det är han ju alltid XD

Felix min bror var så super snäll så att han har både filmat och fotat min ridning i dag, jag har faktiskt känt mig som en riktig fotomodell, eller inte, får fortsätta drömma, varför ska jag alltid förstöra alla bilder med mina fila miner? Ja, ja här kommer lite billeder och en film :D













Kommentarer
Postat av: wiiiiiiiimaaaaa!supermaaaaan

skulle jag kunna vara med dig imorn? :)

2011-08-17 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0