yran

Nu ska jag göra ett inlägg om yran i lördags. Jag gick med Wilma som jag skrev att jag skulle göra. Jag åkte till henne typ klockan 2 sedan gick vi ner till stan och kollade på stånden. Vi hittade 2 par super snygga glasögon och 2 snygga peruker XD

Sedan gick vi hem och åt korv och potatis mos. Sedan byte vi om och gick ner till yran då var klockan typ 8. När vi kom fram tittade vi på Orup.

Sedan såg vi Säkert.

Sedan såg vi Håkan Hellström.

Sedan köpte vi sockervadd :D

Sedan såg vi på Marina & the Dimond.

 

 

Sen sprang vi upp till stora scenen för där skulle vi träffa Wilmas mammas kille klockan 12. Också såg vi på president talet och timbuktu and damn

 

Lite andra bilder XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0