8 juli

Hej, det här är ett tidsinlägg. I dag tänkte jag visa och prata prata lite om alla djur jag har och har haft.

Först hade jag en svart kanin som hette Stampe han var super snäll men jockade på allt. Han fick jag när jag var 7 är gammal och han blev 6 år. Vi fick ta bort han efter som han fick en stroke och blev flammad på halva kroppen.

har ingen bild :(

 

Jag fick 2 hamstrar som hete Muffins och Pikachu. dom dog ganska dog några år innan Stampe.

har inen bild :(

 

Sen fick jag 2 katter (Pumpan och Tiger) två små under bara katter.  Tigger lever fortfarande hon är nog 4 år nu tror jag. Men Pumpan blev på körd föra sommaren på skolavslutningsdagen.

Tiger : Pumpan:

 

Efter Pumpan dött fick vi två kattungar av våran granne. En hane och en hona dom heter Tarzan och Vilda. Tarzan är en gosglad fett kille. Och Vilda är en sprallig tjej men kan vara riktigt gosig på nätterna.

Vilda: Tarzan:

 

Efter Pumpan dött fick vi två kattungar av våran granne. En hane och en hona dom heter Tarzan och Vilda. Tarzan är en gosglad fett kille. Och Vilda är en sprallig tjej men kan vara riktigt gosig på nätterna.

GG:

Efter Pumpan dött fick vi två kattungar av våran granne. En hane och en hona dom heter Tarzan och Vilda. Tarzan är en gosglad fett kille. Och Vilda är en sprallig tjej men kan vara riktigt gosig på nätterna.


Kommentarer
Postat av: WilmaaaaaaM

Du glömde pax ju :)

2011-07-09 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0