hoppning

Hej. Förlåt att jag inte skrev igår jag han liksom inte. På morgonen skrittade jag ut GG, rett så länge., sen badade jag honom och släppte ut honom. Sen hjälpte jag mamma mad att tvätta några ute möbler. Sen bytte jag om till ridkläder igen, sen tog jag in GG och borstade honom sen åkte vi till ridhuset och jag hoppade för Hans. Det var super kul. Och nu fattar jag varför han brukar vägra på tävling och på B i kombinationen. Det är därför att jag har bra galopp enda fram till hindret men över hindret så somnar han om man kan skriva så. Sen efter hop träningen gjorde jag i ordning han och släppte ut honom. Sen åkte vi och åt middag oss några som mamma och pappa kände.

Det blev väldigt många sen i det här inlägget, men ja,ja. Nu ska jag snart ta in min söta lilla ponny för vi ska hoppa klockan 1 för Hans. I dag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0