/kram Johanna <33

Hej, det har varit super dålig uppdatering nu ett tag. Och det är därför jag inte tycker det är kul att skriva längre. Men nu skriver jag detta inlägg för att ni ska vett att jag inte glömt bort er utan bara tagit en blogg paus. Jag har funderat och bestämt mig för att inte lägga ner bloggan, i stället tänkte jag ta en blogg paus till nyår eller jullovet och sedan bestämma mig om jag läger ner bloggen eller fortsäter. Men det kommer jag i alla fall uppdatera er om senare. Ja så vi härs senare i alla fal. Ha det bra så länge /kram Johanna ♥

Kommentarer
Postat av: wilma

fortsätt! jag vill veta vad som händer!

2011-12-27 @ 13:03:04
URL: http://wilmamathildaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0