tävling Alsen

Jag har ju varit på tävling i Alsen som jag sa. Det har gott super bra tycker jag.  Först hopade jag en L:C där var han ganska hett han drog i väg lite gran och så men det var ju ganska lågt och vi hoppad på mycket marginal. Grund omgången var super fin sen var det ju omhoppning det var skoj vi van nog ingen still hopning på den rundan men vi var ass snabba eller nåt, ni får avgöra skälv på videon. Vi van i alla fall den klasen fast det var kanske inte så super kul efter som att jag bara tävlade mott två andra och att det inte alls gick så bra för dom, men ja, ja. Sedan hoppade jag en L:B då var han också het men det är bra, hälare het en seg, men han stack i väg för mig på 2an så han stötte i en bom och den ramla :( men jag är nöjd med den rundan med. Här kommer filmerna. Och om ni tittar noga kanske ni kan se att jag har röda hovar på GG och om ni inte ser det kommer det ett inlägg om det sedan. XD

L:C



L:B

Kommentarer
Postat av: wilma

FÖRLÅT JOHANNA!

2011-09-04 @ 11:13:02
URL: http://wilmamathildaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0