hela historien

hej nu är jag hemma från Åre eller jag kom hem typ klockan 1 men jag red och fixade stallet tills nu. jag har i alla fall haft super super kul i Åre med Wilma. här kommer hela historien XD

DAD 1
Torsdag



här sitter vi och väntar på bussen på väg till Åre.

när vi kom till wilmas stuga skulle vi bädda våra sängar. men det slutade med att vi började tävla om vem som bäddade bäst tror jag.



min bädning



wilmas bädning







dag 2
Fredag

först på morgonen åkte vi till björnen och hyrde skidor till mig sedan liftkort. och sedan började vi att åka mot Åre.





















efter ett tag frös vi så mycket att vi gick in i en värme stuga och värmde oss







sedan åkte vi ner till byn och åt på Max






blev ni kanske lite sugen nu??? men kolla in willmas smarriga ketchup !! XO







effter det åkte vi skidor en stund till sen åkte vi upp till copperhill och drack varm choklad,



fast den tog slut rett så snabbt



dag 3
Lördag

typ klockan 11 åkte vi till holiday club och baddade



det där är åk bandet om någon undrar ↑





där år vi toast till lunch



vi var där typ till klockan 4 sen åkte vi till wilmas stuga, där åkte vi madras


fin min jag vet





dag 4
söndag

vi gick upp halv 9 och tog tåget hem halv 11

ja det var Åre det <3 kommentera gärna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0