OBS LÄS

Tjena allihopa på min lilla blogg,
jag har inte så super många tittare på min blogg men några är ni i alla fall och jag är väldigt nyfikna på vilka ni är. jag vill hjärna att ni kommenterar mer så jag får vetta vilka ni är och vad ni tycker o tänker.

Men i alla fall så vill jag hitta på någonting på bloggen nu när jag startat upp den så bar och så. jag vill att min blogg ska vara något mer än en blogg man läser för man inte har något bättre för sig, att jag inte bara skriver om ointressant smörja men jag gör ju inte roliga saker varje dag, hur ska jag göra då? ni måste hjälpa mig annars kommer inte ni få era inlägg!

Till backa till det där speciella jag vill göra på bloggen, det vill jag också ha hjälp med, idéer tack!! jag har ingen aning om vad jag ska göra. kanske någonting jag gör en gång eller en gång i väckan, i monaden om året inte vet jag?
kanske väckans sötas som foki, frågestund, blogg tävling, något pinsamt, något fult/fint ???? inte vet jag men jag skriver ju för eran skull så ni måste väl vetta, snälla snälla, snälla kom med idéer och förslag, dom behöver inte vara bra bara skriv, mina suger och om jag inte får hjälp från er kommer min blogg inte att kunna hålla för jag tycker inte det är kul att skriva ointressanta inlägg. snälla hjälp mig.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har ny blogg så du får byta länk! :D



2012-01-04 @ 00:27:59
URL: http://sandraoutinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0