Häst hästare hästast

Hej. Det är riktigt mycket som händer nu. I morgon kommer pappas western häst (det ska bli super kul) men pappa tro inte du ska få rida den, du kanske kan få mocka men närmare kommer du inte, för nu ska jag bli en cowboy eller inte. Men jag tänker seriöst passa på att lära mig lite western, jag tror man kan ha mycket nytta av det. Men det här är inte det ända som händer nästa väcka kommer en till häst. En liten tjej som heter Ella ska ha sin troligen köpta d-ponny hos oss. Och den hästen tänker jag också sno. Nej då men Ella har inte ridit så länge så jag har lovat att hjälpa till så mycket jag kan och framförallt hoppa och kanske tävla den lite.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Veckans blogg är avgjord, kolla om det var du som vann :)

2012-10-06 @ 11:05:51
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0