hopppppp

hej. idag har lott min "värdens, finaste, bästa, duktigaste" hopp tränare haft lektion för mig. hoppade lite på volt och tränade på att känna vart jag är på hindret, och där efter flyta så som jag vill ha honom på hindret. (jag är dålig på att förklara,) sen hoppade vi lite stuts och där efter en trippelbarr. jag älskar verkligen trippelbarr och förstår inte alls dom som inte gör det, trippelbarren låg ca på 110 men det kändes inte mer en 90 cm det ser ju så klart super högt ut men skulle jag ha blundat skulle jag tro att det låg på 85-90 cm. det här är övningen vi gjorde.
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg :) var gärna med i veckans blogg hos mig!

2012-09-14 @ 18:09:59
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0