Dressyr premier

nu har jag gjort min första dressyr tävling, förmodligen GGs först dressyr tävling och troligtvis Max första + min och Maxens allra första tävling tillsammans. Jag har haft en under bar dag med mina  "värdens snyggaste, vackraste, underbaraste, finaste, bästa, snällaste, fantastiska prinsar " = GG och Max och så klart underbara människor.
 
prinsarna va som ni förstår sagolikt duktiga<3333
 
jag red en LB 1 2006 med båda
 
 
först red jag gg, han torde nog det var hopptävling och ville helst bara hoppa över dressyr staketet, men det gjorde vi ju inte så de så. han var jätte fin med jätte mycket framemot bjudning, kanske lite för mycket. han ville inte riktigt så stil på mittlinjen och han tyckte det var lite onödigt att skritta på delegationen. man jag är jätte nöj och han var mycket koncentrerad på mig och på det vi gjorde. vi fick 56,9 % tror jag.
 
Maxen var jätte fin han kunde stå stil på mittlinjen och kunde skritta på diagonalen, men han var lite fiplig i munnen, jag tror det var där för att jag var lite spänd och låste mina armar lite granna, för det blev bättre på slutet när jag började slappna av lite granna. Vi fick 58,45%. 
 
här är en film på båda hästarna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0