på tävlings banan

Nu är det fart på min och GGs tävlings karriär igen :) i dag befann vi oss på Tanne på deras gräs bana. i går hoppade jag en LB bara, GG var så jävla fin och jag tror jag aldrig varit så nöjd över en TÄVLINGS runda någon gång :O
tyvärr tagande jag lite för mycket på omhoppningen och fick inte upp honom ordentligt på en oxer och inte till backa honom så bra på ett räcke så vi fick två pet.
 
I dag hoppade jag en LB och en LA alltså 90cm och 100cm. LB var han super fin och jag var till och med nöjdare en dagen innan. vi nollade, fick bra tid på omhoppningen och fick 51 stil poäng i maontin horse ponny cup. så vi slutade på andra plats i både "vanliga klassen" och maontin horse ponny cup "klassen"
 
LA var också super bra, gav järnet så kom lite fel på nåt hinder men har man värdens bästa ponny så har man :)
så jag fick en blå gul rosett och min super ponny fick ett ärevarv under publikens jubel XD (pappa som klappar händer lite mer exakt XD)
 
precis när vi satt i bilen och skulle åka hem fick jag reda på att jag blev Miting vinnare, alltså bästa C-ponny under helgen, wii det har jag aldrig blivit. jag van en första hjälpen väska till häst :)
 
Video på LA
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0